Reklámzabálók éjszakája 2011

Reklámkatarzis déltől hajnalig!

Magyarországon az év legfergetegesebb reklám-habzsolása, a Reklámzabálók Éjszakája kápráztatja el közönségét a reklámfilm-történet legeredetibb és legemlékezetesebb alkotásaival.

A 10. jubileumát ünneplő Reklámzabálók turné következő hazai állomása új helyszínen, a Millenáris Jövő Házában lesz 2011. január 29-én.

A hosszú koplalás után, ezen az estén is – az előző évtizedben megszokott –, féktelen kulturális szórakoztatás, igazi katarzis-élmény és a reklám-ínyenceknek szóló önfeledt lakoma várható.
A rendezvény alapját egy évente megújuló 6 órás nemzetközi reklámfilm vetítés adja. Ezen felül látványos show műsorok, koncertek, stand up comedy, díjátadók, promóciós aktivitások színesítik a programot.

A Reklámzabálók Éjszakája Jean Marie Boursicot francia-svájci filmes filmtekercsek iránti szeretetéből született. A 30 évvel ezelőtt Párizsból indult eseménysorozatnak köszönhetően napjainkban 52 ország 172 városában – Zágrábtól New York érintésével egészen Rio de Janeiro-ig –, ünneplik a reklámszakmát évente. Ez 12 millió embert jelent világszerte, valamint 90.000 látogatót hazánkban. A Reklámzabálók Éjszakája ismét fergeteges világkörüli utazásra invitál, ezúttal a zöld kultúrák, a környezetvédelmi trendek, a felelős márkák, és a megbízható arcok sokféleségét ismerheti meg a közönség a két rendezvény alatt.

A 2011-es év központi téma az „Öko-e vagy?” kérdésre adandó válasz, azaz a környezettudatosság.
A programban így – sok egyéb mellett – nagy hangsúlyt kap a környezetvédelem, a fenntartható fejlődés „zöld” eszméjének népszerűsítése is.
A filmes programba a TCR-reklámok és a goodwill-filmek is bekerültek, valamint vetítésre kerülnek a világ környezet-tudatosággal foglalkozó legjobb reklám-szpotjai is.

A szervezők a környezetvédelmi és marketing szakmák képviselőit és a laikus érdeklődőket is megszólítják. Délután a 2009-es reklámfilm-válogatás kerül bemutatásra, közösségi kertészettel és beltéri sportolási lehetőségekkel kiegészítve.

A rendezvény szervezőinek elhatározása az, hogy megmutassák a legújabb trendeket, kiemelve az értéket képviselő alkotásokat. „– A jó reklám eszköztára gazdag, több szinten fejti ki hatását: egyesíti a zene, a vizuális eszközök, a gegek, a kifinomult üzenet, a humor erejét.” – vallja Borsos Sándor, a rendezvény főszervezője.
A cél: a közvetlenebb, felszabadultabb rendezvény és a vájt-fülű közönség által igényelt reklámkatarzis teljes átélése.

Forrás: Kulturinfo

további hírek

2011-01-06 11:06:29