GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések
- OLVASÓK gyakori kérdései
- Hogyan tudom a szálláshellyel közvetlenül felvenni a kapcsolatot?
- Ha érdeklődni szeretnék a weboldalon keresztül, akkor regisztrálnom kell előtte?
- Mikor válik érvényessé a foglalásom?
- Ha több szálláshelyen is szeretnék érdeklődni, akkor az ÉRDEKLŐDÉS űrlapot minden alkalommal ki kell töltenem?
- Regisztráltam, de nem kaptam meg a belépési kódokat. Mi a teendőm?
- Megkaptam a belépési kódokat, mégsem tudok belépni.
- Hogyan tudom a jelszavamat módosítani?
- Hogyan tudom a bejelentkezési nevemet, e-mail címemet módosítani?
- Elfelejtettem a jelszavamat. Mit tegyek?
- Hogyan tudom törölni a regisztrációmat?
- SZÁLLÁSHELYEK gyakori kérdései
OLVASÓK gyakori kérdései
Hogyan tudom a szálláshellyel közvetlenül felvenni a kapcsolatot?
A szálláshely bemutatkozásánál kattintson az ÉRDEKLŐDÉS ill. adott esetben a FOGLALÁS gombra. A megjelenő űrlapot töltse ki, majd az egyéb kérdések, kérések rovatba írja be a kérdéseit (Külföldi szálláshelyek esetén kizárólag NÉMET vagy ANGOL nyelven szíveskedjék kitölteni az űrlapot!). Miután elküldte az érdeklődését, a szálláshely az Ön által megadott elérhetőségek valamelyikén felveszi Önnel a kapcsolatot.
Ha érdeklődni szeretnék a weboldalon keresztül, akkor regisztrálnom kell előtte?
Nem, ha érdeklődni, ill. a foglalni szeretne ahhoz nem szükséges regisztrálnia magát a weboldalon.
Mikor válik érvényessé a foglalásom?
A foglalása akkor válik érvényessé, ha azt a szálláshely írásban visszaigazolja.
Ha több szálláshelyen is szeretnék érdeklődni, akkor az ÉRDEKLŐDÉS űrlapot minden alkalommal ki kell töltenem?
Ha az érdeklődését elküldi az egyik szálláshelynek, akkor az űrlapot ne zárja be, csak minimalizálja. Ezután, ha másik szálláshely bemutatkozásánál az ÉRDEKLŐDÉS gombra kattint, akkor az űrlap már kitöltve jelenik meg Önnek.
Regisztráltam, de nem kaptam meg a belépési kódokat. Mi a teendőm?
A belépési kódokat regisztráláskor automatikusan küldi a megadott e-mail címre rendszerünk. Előfordulhat, hogy a levelezőrendszerének a spam-szűrője szigorúbbra van állítva, ezért a spamek (levélszemét) közé érkezett. Ha ott sem találja, akkor az e-mail címét elírta regisztráláskor. Ez esetben ismételje meg a regisztrációt.
Megkaptam a belépési kódokat, mégsem tudok belépni.
Belépési nevét és jelszavát pontosan írja be az adott mezőkbe, ügyelve a kis- és nagy-, ill. az ékezetes - és ékezet nélküli betűkre és a szóközökre, mert csak így tud bejelentkezni. A jelszó bemásolásakor szokott előfordulni, hogy véletlenül még egy szóköz is ott marad a szó végén és emiatt nem tud belépni. Törölje a pluszkaraktert, még akkor is, ha az csak egy szóköz és próbálkozzon újra a belépéssel.
Hogyan tudom a jelszavamat módosítani?
Az első bejelentkezést követően az „adataim módosítása” menüben tudja az adatait megváltoztatni.
Hogyan tudom a bejelentkezési nevemet, e-mail címemet módosítani?
Belépési nevét bejelentkezést követően az Adataim módosítása menüben tudja megváltoztatni.
A megjelenő űrlapon módosítsa a régi belépési nevét az újra. Sikeres módosítást követően a legközelebbi bejelentkezéskor rendszerünk már az új belépési nevét fogja elfogadni.
E-mail címét bejelentkezést követően az Adataim módosítása menüben tudja megváltoztatni.
A megjelenő űrlapon módosítsa a régi e-mailcímét az újra, majd kattintson a Módosítás gombra. Ekkor az újonnan megadott e-mail címére küldünk egy levelet, a levélben található linkre kattintva aktiválhatja az új e-mail címét.
Elfelejtettem a jelszavamat. Mit tegyek?
Kattintson az „Elfelejtette jelszavát” gombra, írja be a regisztrációban megadott e-mail címét, melyre rendszerünk automatikusan elküldi a belépési kódjait, amit néhány percen belül meg fog kapni.
Hogyan tudom törölni a regisztrációmat?
A „kapcsolatfelvétel” gombon keresztül adja meg a regisztrációban megadott e-mail címét, majd a szövegblokkba írja be: regisztráció törlése.
Amennyiben nincs folyamatban lévő fizetendő tétele a liciten a regisztráció töröltethető.
Elégedett a válasszal?
SZÁLLÁSHELYEK gyakori kérdései
Hogyan tudom a bemutatkozásunkat frissíteni, a képeket cserélni?
A szálláshelyek kétféle módon tudnak belépni a megújult Reise Info admin felületére, ahol saját maguk szerkeszthetik, aktualizálhatják
bemutatkozásukat:
1.
A www.reise.info.hu oldalán megkeresve a szálláshely bemutatkozását
a jobb alsó sarokban található adminisztráció gombra kattintva,
a rendszer automatikusan elkéri a Belépési nevet és jelszót.
A szükséges kódokat (belépési név, jelszó) az "elfelejtette a jelszót?" gombra kattintva lekérhetik újra melyet arra az e-mailcímre kapnak, ahova az érdeklődések-foglalások korábban is érkeztek.
2.
A Reise Info oldalainak jobb felső sarkában található BELÉPÉS gombra ill. a http://www.reise.info.hu/hu/signin linkre kattintva az 1. pontban megadott információk szerint történik a frissítés-bővítés.
Hogyan követhetem nyomon a Gulliver Üdülési Liciteken futó licitjeimet?
A www.gulliver.hu oldalon a jobb felső sarokban lévő belépés linkre kattintva a rendszer automatikusan elkéri a belépési nevet és jelszót.
A sikeres belépést követően a bal oldalon található megfelelő
menüpontra kattintva tudja nyomon kisérni lezárt és folyamatban
lévő licitjeit.
Elégedett a válasszal?